Jezdil sem Mondraker Vantage R+

Avtor besedila in izvajalec testa: Jože Zupančič – Tišler

Tokrat , mi je pod rit prišel še eden, priznam zelo željen dvokolesnik. Že nekaj časa ogledujem te posebneže iz španske tovarne, ki že korakajo v tretje desetletje drugačnosti. Firma Mondraker ima za razliko od ostalih proizvajalcev koles, povsem svojo vizijo. Njihova kolesa so edinstvena, zaradi drugačne geometrije okvirjev, zelo kratke opore krmila in daljšo medosno razdaljo. Ta drugačnost je pritegnila tudi mojo pozornost, zato sem zelo vesel testnega kolesa.

In kako se vozi?

Redko se zgodi, da dobim tako dobro nastavljeno kolo v roke, zato sem porabil zelo malo časa, da si postavim svoj setup. Kolo kot je Mondraker ti mora takoj “sesti”, v nasprotnem ti ni usojen. Že prvi stik je bil odličen in zelo hitro sva se ujela. Ne morem verjet, kako brutalen oprijem nudi to kolo na vzponih najvišjih kategorij, da ne omenjam korenin,skal in snega. Tudi priganjanje stoje, ga zlepa ne spravi v zdrsavanje zadnjega kolesa. Skratka, oprijem na vzponih je odličen na vseh podlagah, zaradi daljše medosne razdalje, pa se prednje kolo zelo težko odlepi od podlage, kar nam omogoča, da prevozimo najstrmejše odseke. Izjemen vtis name je naredil tudi zelo tog okvir, saj ne maram, da se mi kolo zvija pod ritjo ob malo bolj močnem pedaliranju.

O spustih tudi ne gre zgubljati besed, najbolje se počuti na odprtih daljših zavojih, kjer lahko testiramo svoje meje, kajti kolo jih ne pozna, na zaprtih zelo kratkih tehničnih odsekih, pa ima jezdec malo več dela, saj je kolo malo manj igrivo in zato potrebujemo malo več mišic, da ga krotimo. Na skalnati in koreninasti podlagi bi zelo prav prišlo tudi zadnje vzmetenje, čeprav to ni nujno za tiste, ki imajo radi hitrost in direktnost. Navdušuje tudi z presenetljivo dobrimi voznimi lastnostmi na novozapadlem pršiču, tam do 10 cm, čeprav se z pravim fetiyem ne more kosati.

Da povzamem, močno dvomim, da si bo tako kolo omislil kateri od tekmovalcev, saj odličen oprijem pomeni tudi manj hitrosti na vzponih, prav tako ni dolgoprogaš, vsekakor pa je to kolo za vzpone in spuste vseh zahtevnostnih stopenj, kjer ni toliko pomemben čas, ampak uživaški faktor in mogoče celo to kolo dopušča tudi manj izkušenim kolesarjem več užitka, kot običajna gorska kolesa.
Mondraker je znamka koles, ki si vsekakor zasluži biti v družbi gorskih koles in je znamka, ki je na seznamu mojih želja. Več o tehničnih značilnostih in opremi je na strani proizvajalca, zato o opremi ne bom izgubljal besed, razen to, da bi si za sebe naročil xt opremo.

ŠE PODATKI O IZVAJALCU TESTA:

Sem rekreativni gorski kolesar
Starost 45 let
Teža 93 kg
Skupaj sem prevozil 170 testnih km
Skupaj višinska razlika 4200mnv
Podlaga, makedam,blato,korenine,skale,gozdne poti, snežne razmere 10 cm
Temperatura od -9 do +12
Tlak v gumah 0.8-1.4 bara
Napak med testom ni bilo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja